نوشته شده توسط : محمد قاسمی

سیستم های آتش بند و دودبند با صهبا آشیان

 استـفاده از سیستـم‌های دودبند و آتش بند (فایر استاپ) به سبب جـلوگیری از انتقال دود و آتش و نیز مدیریت دود صهبا آشیان در هنگام وقوع حریق از طـریق بـازشو‌های تـاسیساتی، درزهای انبساط، درزهای موجود در ساختار سقف و کف و همچنین فضاهای خالی پنهان محافظت نشده در درون ساخـتار اجـزای سـاختمانی نـظیر نـماهای کامـپوزیت، کاذب‌ها و دیوار های درای وال موجب حفـظ زون بندی‌های آتش و عدم کاهش مقاومت مجموعه در برابر حریق می گردد.

بر اساس آمارها 70 درصد تلفات ناشی از حریق در ساختمان‌ها در اثر استشمام دود و محصولات احتراق است. 

علت استفاده از محصولات آتش بند و دودبند

 هدف اصلیسامانه کنترل دود حفظ شرایط ایمنی به منظور تخلیه ساکنین به بیرون و یا حرکت آنها به یک پناهگاه امن است. که منجر به کنترل و محدودسازی حرکت دود بین فضای حریق و سایر فضاها ، بهبود شرایط به منظور انجام عملیات توسط آتش‌نشانان، کاهش خسارات وارد آمده به ساختمان و سرمایه افراد ،کمک به فرآیند پاکسازی دود پس از اتمام حادثه حریق نیز می شود.

از این رو شرکت ساختمانی صهبا آشیان با وجود سال ها تجربه و دانش کافی در این زمینه به شما هموطنان عزیز استفاده از این امکانات را در جهت حفظ امنیت ساختمان و افراد و اموال شما در مقابل حریق توصیه می نماید.

جهت اطلاع از آخرین و برترین روش های پوشش های ضد حریق ساختمان می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

منبع:

https://sahbaco.co

 



:: برچسب‌ها: مدیریت دود در ساختمان , آتش بند , دودبند , مدیریت دود , ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

هدفون خوب چه ویژگی هایی دارد؟

هدفون (به انگلیسی: Headphone) یا دوگوشی،[۱] از دو بلندگوی کوچک (در بعضی موارد یک بلندگو) که بر روی گوش کاربر قرار می‌گیرد تشکیل شده است و از طرفی به یک مولد صوت مثلاً تقویت‌کننده صدا، رادیو یا پخش کننده دیسک فشرده متصل می‌شود. نام‌های دیگری که برای این وسیله استفاده می‌شود stereophones و هدست است و یا به انواعی که درون گوش قرار می‌گیرند ایرفون earphones نیز اطلاق می‌شود. در مخابرات به مجموع هدفون و میکروفون که مثلاً در تلفن برای یک ارتباط دوطرفه اپل 360 استفاده می‌شوند، هدست (به انگلیسی: Headset) گفته می‌شود.

کاربرد

هدفون بلوتوث مدل RB-195HB برند REMAX

از هدفون‌ها برای پخش موسیقی، برقراری تماس تلفنی و فراخوانی دستیارهای اپل 360 شخصی همچون Siri استفاده می‌شود. برخی از هدفون‌ها نیز قابلیت حذف نویز و صداهای ناخواسته یا تقویت هدفون برخی دیگر از صداها را دارند

 

اکثر مردم پاره‌ای از وقت خود را جهت گوش سپردن به موسیقی، هدفون تماشای یک فیلم سینمایی و یا بازی با اسمارت‌فون یا رایانه شخصی خود صرف می‌کنند. در این میان شاید بالای 70 درصد، هدفون را جهت شنیدن صدا انتخاب می‌کنند. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هدفون‌ها از سوی مردم، علاوه بر سهولت در حمل و نقل و جابجایی، عدم ایجاد مزاحمت برای دیگران است. اما حالا که قرار است روزانه مقداری از زمان خود را با هدفون بگذرانیم بهتر است هنگام خرید این وسیله به نکاتی که اشاره خواهیم کرد توجه اپل 360 کافی داشته تا در قبال مبلغ پرداختی، انتخابی شایسته هدفون داشته باشیم.

 

به طور کلی جهت انتخاب یک هدفون مناسب هدفون دو فاکتور مهم در راس قرار دارند که ما نیز به بیان این دو مورد می‌پردازیم.

 

سهولت استفاده

 

امروزه انواع هدفون‌ها با ظواهر متفاوت، در بازار موجود هستند. اما از میان این تنوع اپل 360 واقعا کدام هدفون را انتخاب کنیم. کاملا حق دارید اگر کمی سردرگم شوید، اما قبل از هر چیز بهتر است به این مورد دقت شود که در استفاده طولانی مدت، با کدام هدفون احساس راحتی بیشتری می‌کنید. هدفون‌ها از لحاظ ظاهر کلی به دو دسته بیرون گوشی و داخل گوشی تقسیم می‌گردند. هدفون هدفون‌های داخل گوشی خود به دو دسته و نیز هدفون‌های بیرون گوشی هم به دو شکل یافت می‌شوند. گروه اول هدفون‌های داخل گوشی بیرون سوراخ گوش قرار می‌گیرند. این دسته، معمولا برای کسانی که مایل به استفاده از هدفون‌های داخل گوشی اپل 360 هستند اما سوراخ گوش هدفون ریزی دارند، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. البته این نوع، از عیب بزرگی به نام نشت صدا رنج می‌برند. اگر شما مایل نیستید هدفون صدایی که در حال شنیدن آن هستید را دیگران هم بشنوند، باید دور این نوع را خط بکشید. دلیل نشت صدا نیز طبیعتا به ساختار و طراحی این هدفون‌ها بازمی‌گردد. دسته‌ی بعدی، هدفون‌های داخل گوشی هستند که با داشتن نوعی لاستیک نرم کاملا وارد سوراخ گوش می‌شوند. اپل 360 این لاستیک نرم که اصتلاحا نویز کنسلر نیز نامیده می‌شود، از نشت صدا به محیط و یا ورود صداهای جانبی به گوش جلوگیری می‌کند. لازم به ذکر است که این گونه هدفون‌ها در جلوگیری از نشت صدا، در بین سایرین موفق‌ترین هدفون به حساب می‌آیند. بنابراین اگر عدم نشت صدا در بالاترین اولویت شما جای دارد این گروه از هدفون‌ها، پاسخگوی نیاز شما هستند. در ضمن همه‌ی انواع هدفون‌های داخل گوشی به دلیل اندازه‌ی کوچکی که دارند، در محیط خارج از منزل گزینه‌ی مناسب‌تری جهت انتخاب هستند و در صورتی که مجهزبه میکروفون هدفون باشند، می‌توان جهت برقراری تماس تلفنی از آن‌ها استفاده کرد. البته در نظر داشته باشید که استفاده طولانی مدت از هدفون‌های داخل گوشی، میتواند باعث آسیب شنوایی گردد، پس در استفاده از این گروه هدفون‌ها، احتیاط را رعایت کنید. گوش دادن به موسیقی اپل 360 با صدای بلند و یا استفاده‌ی طولانی مدت از هدفون‌های داخل گوشی، ممکن است عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

 

in ear earphone

 هندزفری مدل RM-501 برند REMAX

دسته‌ی بعدی هدفون‌های بیرون گوشی هستند. این دسته از هدفون‌ها توسط نوعی گیره اپل 360 یا دسته‌ای با خاصیت فنری، روی سر و بیرون گوش جای می گیرند. این هدفون‌ها نیز به دو نوع Full-Size که تماما گوش را پوشش داده و نوع رو گوشی تقسیم می‌شوند. انواع رو گوشی معمولا گزینه‌ی مناسبی جهت خرید نیستند چرا هدفون که صدای پخش شده توسط این نوع، به راحتی توسط دیگران قابل شنیدن است و ممکن است ایجاد مزاحمت کند. هدفون‌های رو گوشی تمام گوش را پوشش نمی‌دهند و معمولا در استفاده اپل 360 طولانی مدت باعث خستگی می‌شوند.

 

اگر به دنبال تجربه لذت بخش گوش هدفون دادن به موسیقی با کیفیت می باشید، اگر قدرت صدا اپل 360 و بیس موسیقی برای شما از اهمیت خاصی برخوردار است، اگر دوست دارید در محیطهای پر سر و صدا به موسیقی مورد علاقه خود گوش فرا دهید، اپل 360 مجموعه ای بی نظیر از هدفون ها و هندزفری های حرفه ای را به شما پیشنهاد می نماید. قیمت مناسب اپل 360 و کیفیت عالی از ویژگی های این مجموعه از محصولات فروشگاه اینترنتی اپل 360 می باشد.

 هندزفری دیجیتال با رابط Lightning مدل L1 برند HOCO

منبع:

هدفون، هندزفری

 



:: برچسب‌ها: هدفون، هندزفری ,
:: بازدید از این مطلب : 848
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

ساعت چیست?

 گالری ساعت عباسی | با نام‌های بزرگ زمان. نمایندگی رسمی برندهای تیسوت، ساعت زنانه امپریو آرمانی، سیکو، اورینت، کاسیو، سیتی زن، رومانسون، دلبانا، سواچ، فونتنای، اسپریت، پوما، اوماکس و...

انواع ساعت های اولیه :

 

شاخص های آفتاب (Sundials) :

 EFR-539SG-1AV

ساعت شمعی :

 

ساعت شنی :

 

ساعت های گالری ساعت عباسی آبی :

 

ساعت آونگی ( ساعت پاندولی )

 

زمان گرینویچ :

 

ساعت مچی :

ساعت یک وسیله برای اندازه گیری ، ساعت نشان دادن و نگهداری زمان می باشد.

کلمه ی ساعت (Clock) از زبانهای محلی ( هلندی ، فرانسه و لاتین ) ساعت زنانه یعنی از کلمات Clocca و Clagan که به معنی زنگ می باشند مشتق شده است .

ساعت شناسان و دیگر متخصصان، اصلاح ساعت را به معنی انحصاری گالری ساعت عباسی یک دستگاه با مکانیسیمی برای اعلام فواصل زمان به صورت شنیداری می شناسند که این دستگاه از طریق نواختن یک زنگ ، ساعت زنانه آلات موسیقی و یا یک ناقوس فواصل زمانی را بیان می کند.

در سنت قدیمی هر وسیله ای که برای بیان فواصل زمانی به کار رود ولی فاقد صدا باشد را به عنوان یک زمان نگار ( زمان شمار) می شناختند.

به طور کلی بحث خدمات پس از فروش شامل کلیه امور مربوط به نگهداری و تعمیرات ساعت شماست. مانند هر تجهیز دیگر، در برنامه نت ساعت شما نیز نگهداری خرید اینترنتی ساعت بر گالری ساعت عباسی تعمیرات تقدم دارد؛ بدین معنی که استفاده صحیح از ساعت، بازرسی‌های به‌موقع و شناسایی و رفع ایرادات احتمالی می‌تواند از خرابی ساعت و متعاقب آن نیاز به گالری ساعت عباسی تعمیرات اساسی جلوگیری نماید.

نگهداری نگهداری یک امر مستمر روزانه، دوره‌ای گالری ساعت عباسی و یا برنامه‌ریزی شده است که انجام آن جهت حفظ عملکرد مطلوب ساعت، ضروری است. نگهداری شامل کارهای معمول و متداولی است ساعت که به منظور پیشگیری از استهلاک و آسیب ساعت انجام می‌شود؛ مفاد و توصیه‌های مهم گالری ساعت عباسی جهت نگهداری اصولی هر ساعت، با توجه به توصیه‌های کمپانی سازنده، نظرات کارشناسان فنی مجرب و همچنین در نظر گرفتن شرایط محیطی و فرهنگی کشور عزیزمان ایران، گالری ساعت عباسی در قالب برنامه‌ی جامع نت پیشگیرانه همراه با ساعت به خریداران گرامی تحویل خرید اینترنتی ساعت داده می‌شود.

 منبع:

ساعت چیست?

 



:: برچسب‌ها: ساعت، ساعت مچی، ساعت مچی مردانه، ساعت مچی زنانه، ساعت دیواری، خرید ساعت، خرید اینترنتی ساعت، خرید ساعت مچی، ساعت مردانه، ساعت زنانه، ساعت کاسیو، ساعت سیکو، ساعت سواچ، سواچ، ساعت رومانسون، ساعت تیسوت، ساعت سیتیزن، ساعت امپریو آرمانی، ساعت اوماکس، اوماکس، ساعت اورینت، ساعت اسپریت، ساعت پوما، ساعت پلیس، کاسیو، تیسوت، سیکو، ساعت دیواری سیکو ,
:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

باید ها و نباید های آموزش اکسل

در دنیای امروز کاربرد نرم افزار اکسل و لزوم آموزش اکسل بر هیچ کس  پوشیده نیست. این نرم افزار به عنوان پایه ای ترین نرم افزار حسابداری برای استفاده حساب های شخصی گرفته تا حسابداری های بزرگ و کلان کاربرد فراوان دارد. بسته آموزش اکسل ویرا به شما کمک میکند تا علاوه بر  صرفه جویی در وقت، در مدتی کوتاه در استفاده از این نرم افزار به یک حرفه ای بدل شوید. با بسته آموزش اکسل ویرا، صفر تا صد استفاده از  اکسل را یاد بگیرید و از کاربرد تک تک منوها گرفته تا فرمول آموزش اکسل  نویسی های پیچیده را به آسانی فراگیرید.

 

از این برنامه برای انجام محاسبات ریاضی و کشیدن نمودار به وسیله ابزارهای گرافیکی استفاده می شود. اکسل توانایی انجام محاسبات دشوار ریاضی را دارد و کمتر کسی است که برای ذخیره سازی و تجزیه و تحلیل آموزش اکسل – گروه نرم افزاری ویرا اطلاعات حسابداری و یا ریاضی، از اکسل استفاده نکرده باشد.

 

ایجاد یک سند اکسل

پس از آنکه مجموعه نرم افزاری 2007 Office را در سیستم عامل خود نصب کردید، خواهید دید که در لیست برنامه های ویندوز، نرم افزار  Excel، به همراه دیگر مجموعه نرم افزارهای آفیس در پوشه مربوطه آموزش اکسل نمایش داده می شود.

 

برای ایجاد یک سند Excel:

- از منوی Start در ویندوز، گزینه All Programs را انتخاب کرده و با کلیک آموزش اکسل – گروه نرم افزاری ویرا بر روی پوشه Office Microsoft، روی آیکون Microsoft Office Excel 2007  کلیک کنید.

به این صورت یک سند اکسل ایجاد می شود.

 

 

 

معرفی بخش ها و زبانه های اصلی و آشنایی با محیط برنامه

پیش از آنکه نخستین پروژه ساده با نرم افزار اکسل را انجام دهیم، بهتر آموزش اکسل – گروه نرم افزاری ویرا است با بخش ها، گزینه ها و زبانه ها در یک سند اکسل و همچنین کاربردهای آنها آشنا شویم.

 

 

در بسته آموزش اکسل پس از معرفی و آشنایی با مفاهیم آموزش اکسل اولیه، استفاده از الگوهای موجود در اکسل را می‌آموزید. در ادامه آموزش اکسل با بررسی و  مدیریت اطلاعات مربوط به پروژه و بالا بردن امنیت اطلاعات و کدگذاری در فایل اکسل آشنا میشوید. سپس استفاده و کاربرد یکی از مهمترین بخش های اکسل، یعنی برگه و یا sheet و تنظیمات ظاهری را فرا آموزش اکسل – گروه نرم افزاری ویرا  خواهید گرفت.

 

آموزش اکسل + آموزش کامل ICDL

در این بسته علاوه بر آموزش اکسل، کلیه مباحث ICDL را خواهید آموخت. آموزش اکسل این بسته آموزشی فوق العاده را میتوانید هم اکنون از فروشگاه آنلاین ویرا تهیه کنید و در کوتاهترین زمان ممکن آن را دریافت کنید

منبع:

باید ها و نباید های آموزش اکسل

 



:: برچسب‌ها: آموزش اکسل ، آموزش_اکسل ، اکسل ، آموزش ، اکسل آموزش ، بسته جامع آموزش اکسل ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

آیا کشور استرالیا را می شناسید؟

کشور مشترک‌المنافع استرالیا (به انگلیسی: Commonwealth of Australia) کشوری است توسعه یافته در نیمکره جنوبی. این کشور با ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ کیلومتر مربع وسعت، ششمین کشور پهناور دنیا است. استرالیا یکی از قلمروهای همسود مهاجرت به استرالیا است و در سال ۱۹۰۱ از بریتانیای کبیر استقلال یافته‌است. پایتخت استرالیا شهر کانبرا است، شهری که در آن مجلس کشور و خانهٔ فرماندار کل قرار دارد. او به صورت تشریفاتی و به نمایندگی ملکه الیزابت دوم ریاست دولت را در استرالیا به عهده دارد. در عمل نخست وزیر منتخب در کنار دولت و مجلس اداره کشور را در دست دارند. استرالیا از نظر مساحت دومین کشور پهناور گروه مهاجرتی یونیک ویزا عضو مجموعهٔ اتحادیه کشورهای همسود () است.

تاریخ 

نوشتار اصلی: تاریخ استرالیا

بر پایهٔ شواهد به جای مانده، حدود چهل و دو هزار سال قبل مهاجرت گروهی از مردمان شکارچی جنوب آسیا، برای یافتن غذا و شکار حیوانات، اندک اندک شروع به مهاجرت به سرزمین‌های جنوبی تر نمودند و از راه جزیره‌ها و کانال‌هایی که آسیا را به شمال استرالیا وارد می‌کند به شمال کوئینزلند وارد شدند و سپس با پراکنده شدن در سراسر استرالیا، قبایل مختلف بومیان استرالیا مهاجرت را پای نهادند. این مردمان، ده‌ها هزار سال بدون ارتباط با سایر مناطق دنیا در این سرزمین زیسته‌اند.[نیازمند منبع]

 مهاجرت به استرالیا

نقشه استرالیا در نقشه ساموئل دان

پیشینه تاریخی تلاش برای دستیابی به سرزمین‌های گروه مهاجرتی یونیک ویزا ناشناخته در جنوب خاوری آسیا و نیز اقیانوسیه به هزاره نخست پس از میلاد بازمی‌گردد. در این دوره هندی‌های بودایی و هندو اقدام به استعمار جزیره‌های اندونزی و فراتر از آن کردند و تا جزیره لومبوک هم پیش رفتند. اما با لشکرکشی مسلمانان به هند در سده پانزدهم میلادی، پیش روی آنها در این منطقه مهاجرت هم متوقف شد. مهاجر نشینی در جزیره‌های این منطقه از سوی چینی‌ها در سده نهم میلادی آغاز شد. اخذ ویزا بازرگانان چینی در اوایل سده پانزدهم با سوماترا، جاوه و ماکاسار در سلبز داد و ستد میکرند. در نهایت این بازرگانان قایق‌های بسیار بزرگ ماهی گیری خود را تا به کرانه‌های شمالی استرالیا گسیل داشتند. سر انجام در سال ۱۳۴۲ در نتیجه دگرگونی در حکومت پکن و روی کار آمدن گروهی که با بازرگانان خارجی مخالف بودند جلوی پیشرفت چینی‌ها به دریاهای جنوب نیز گرفته شد.[۱]

نخستین بار هلندیها در سال ۱۶۰۶ میلادی شبه جزیره کیپ یورک (Cape York Peninsula) در شمال مهاجرت کوئینزلند را اکتشاف کردند و در دهه‌های بعد، بیشتر مناطق شمالی و غربی استرالیا را مشاهده و ثبت نمودند. آبل تاسمان هلندی نام این سرزمین را هلند نو[۲] گذاشت.[۳] هلندیها خود علاقه چندانی به سکونت در هلندنو نشان ندادند و این مهاجرت سرزمین تا چندین دهه بعد دست نخورده باقی‌ماند.

در سال ۱۷۷۰ م. کاپیتان جیمز کوک دریانورد بریتانیایی، نواحی اطراف سیدنی در شرق استرالیا را اکتشاف و ثبت کرد. کاپیتان آرتور فیلیپ در ۱۸ ژوئیه ۱۷۸۸ با یازده کشتی و ۱۳۵۰ مسافر به حدود سیدنی رسید و ضمن اعلام این منطقه با نام نیو ساوت ولز به عنوان یکی از مستعمره‌های بریتانیا، خود به فرمانداری آن برگزیده شد.[۴] بریتانیایی‌ها در دید اول به استرالیا به عنوان سرزمینی دوردست و خشک برای تبعید محکومین و زندانیان نگاه می‌کردند. به همین دلیل بیشتر مسافران مهاجرت اولیه، به اجبار به منطقه ولز جنوبی جدید آمدند. اما ساکنان دیگر ایالتها اغلب به اختیار خود به سرزمین جدید مهاجرت کردند.

خوابیدن در اقیانوس جنوبی–> مکان: تاهیتی

 

جزیره فرانسوی پولی‌نزی یکی از بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل های گران قیمت اخذ ویزا و خاص و ریلکس کردن است. استراحت در ویلاهای شناور روی آب در تاهیتی بسیار خاص و مهاجرت لذت بخش است. هنگام بیدار شدن در این ویلاها می توانید منظره زیبای طلوع آفتاب را بر فراز اقیانوس آرام تماشا کنید.

 

صید ماهی های بزرگ–> مکان: جزایر کوک

 

این جزایر میان هاوایی و نیوزیلند قرار دارند و بسیار بکر گروه مهاجرتی یونیک ویزا و دست نخورده هستند. در این جزایر می توان بزرگ ترین ماهی های دنیا را صید کرد. برای این مقصود باید از راروتونگا – پایتخت و مرکز فرهنگی جزایر – روانه شوید و ماهی های بزرگ را جست‌وجو کنید. برای لمس مناطق دست نخورده می توانید به Tapuaetai، منطقه ای در دریاچه مرجانی دست اخذ ویزا نخورده بروید.

 

شنا با لاک پشت ها–> مکان: ساموئا

 

درست است شاید با خود بگویید می توانید گروه مهاجرتی یونیک ویزا در آکواریوم های بزرگ کشورهای مختلف در کنار لاک پشت ها شنا کنید. اما لاک پشت های ساموئا فرق دارند. این لاک پشت ها در سواحل این منطقه زندگی می کنند و ساکنین گروه مهاجرتی یونیک ویزا بومی دریاچه های اطراف به حساب می آیند.

 

اگرچه مهاجرت بشر برای مدت صدها گروه مهاجرتی یونیک ویزا هزار سال وجود داشته و همچنان دارد، «مهاجرت» در مفهوم مدرن به حرکت و کوچ افراد از یک ملیت- کشور به کشور دیگر، که در آنجا شهروند نیستند، محسوب می‌شود. مهاجرت به‌طور ضمنی به اقامت درازمدت با مهاجرت اطلاق می‌شود توریستها و بازدید کنندگان موقتی و کوتاه مدت به‌عنوان مهاجرت شناخته نمی‌شوند؛ اما گروه مهاجرتی یونیک ویزا با وجود این، مهاجرت فصلی کارگران و نیروی کار (به‌طور نمونه برای مدت کمتر از اخذ ویزا یک سال) اغلب به‌عنوان شکلی از مهاجرت بحساب می‌آیند. میزان جانی مهاجرت، درشرایط کامل بالا ولی در شرایط مرتبط پایین است.بر طبق آمار تخمینی سازمان ملل متحد در حدود ۱۹۰ میلیون مهاجر بین‌المللی در سال ۲۰۰۵ وجود داشته‌است، که ۳٪ از کل جمعیت دنیا را شامل می‌شود. ۹۷٪ بقیه جمعیت دنیا در کشورها و محلهایی زندگی می‌کنند که به دنیا آمده‌اند یا به‌طور خانوادگی زندگی کرده‌اند.

 

عقاید جدید در مورد مهاجرت به توسعه و پیشرفت مربوط می‌شود، مخصوصا در قرن نوزدهم میلادی به ملیت‌ها گروه مهاجرتی یونیک ویزا و کشورهایی با معیارهای مشخص شهروندی پاسپورت وکنترل دائم و مستمر مرزها وحدود و قانون ملیت وجود داشته‌است.شهروندی و تابعیت یک کشور- ملیت به یک نفر خارجی و بیگانه حق اقامت در آن کشور و منطقه می‌داد، ولی اقامت بخاطر مهاجرت منوط به شرایط بود که توسط قانون مهاجرت تعیین می‌شود. مهاجرت بدون تایید رسمی می‌تواند طبق این قوانین یک خلاف تلقی شود و حتی اگر آن به‌عنوان خلاف تعریف نشود، دولتها معمولاً برای مهاجرت غیر قانونی بازداشت و حبس تعیین می‌کنند. این ملیت ها- کشورها هم‌چنین گروه مهاجرتی یونیک ویزا مهاجرت را یک مورد سیاسی، با تعریف وطن و تابعیت اصلی یک ملت را اخذ ویزا که به عنوان میراث شراکتی نژادی و یا فرهنگی اصلی به‌شمار می‌آید، در بیشتر موارد مهاجرت شرایط نژادی و فرهنگی مختلفی پیدا می‌کند. این مسئله باعث تنش‌های اجتماعی ترس و واهمه از خارجی و برخورد و مقابله با هویت ملی وبومی، در بسیاری از کشورهای توسعه یافته به حساب می‌آید.

منبع:

مهاجرت به استرالیا,گروه مهاجرتی یونیک ویزا,اخذ ویزا,مهاجرت

 

 



:: برچسب‌ها: مهاجرت به استرالیا , وکیل مهاجرت به استرالیا , گروه مهاجرتی یونیک ویزا, تحصیلات در استرالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

 

ماشین های لباسشویی و کاربرد آن ها

ماشین سازی سرکیسیان , سرکیسیان , لباسشویی صنعتی ,ماشین های لباسشویی صنعتی ، ماشین لباسشویی صنعتی

ماشین لباسشویی ویژگی های متنوعی داشته که از آن میان میتوان انواع برنامه های شستشو، برنامه های ضد عفونی کننده و انواع تکنولوژی های ماشین لباسشویی را نام برد

همانند رنگ و طرح، قابلیت های لباسشویی ها نیز امروزه بسیار متنوع اند. اگرچه برند ها و مدل های متفاوت هرکدام قابلیت های مخصوص به خود را نیز دارند، اما ما در اینجا تعدادی از این قابلیت ها را برای آشنایی بیشتر شما، عنوان کرده ایم:

 

انواع برنامه های شستشو: برنامه های شستشو بسیار متنوع بوده و روز به روز نیز بر تعداد ماشین سازی سرکیسیان  آن ها افزوده می شود. این برنامه ها متناسب با ویژگی هایی از جمله جنس لباس، رنگ آن و مدت زمان شستشو و درجه حرارت متناسب با این ویژگی ها طرح ریزی شده که از میان آنان می توان به این برنامه ها اشاره نمود: شستشوی دستی، لباس نخی، کتان، پشمی یا ابریشمی و مخمل یا از جنس پر، لباس ورزشی، البسه زیر، تی شرت و پیراهن، ماشین لباسشویی صنعتی لباس های مخلوط، البسه تیره، البسه کودک و ملحفه و پتو.

 

 

 

انواع حرکت های البسه: جهت هرچه نزدیک تر کردن شستشوی ماشینی به شستشوی ماشین سازی سرکیسیان دستی و برخورداری از بالاترین کیفیت شستشو، انواع برنامه های حرکت مختلف در ماشین لباسشویی ها در نظر گرفته شده است. جدیدترین لباسشویی ها از 6 حرکت (6 motion) متفاوت در سیکل شست و شو شامل حرکت آبکشی، پیچاندن، پله ای، تاب دادن، ساییدن و غلتاندن استفاده می کنند. در حرکت آبکشی، لباس ها دور دیگ چیده شده و می چرخند. در مرحله پیچاندن، ماشین لباسشویی صنعتی لباس ها به طور گردشی دور هم می چرخند. در مرحله پله ای، تمام لباس ها به طرف بالای محفظه دیگ هدایت شده و از آنجا به پایین پرتاب می شوند. در مرحله تاب دادن لباس ها از دو طرف بالا رفته و به سمت دیگر پرتاب می شوند. مرحله ساییدن همانند مرحله قبلی است با این تفاوت که لباس ها بعد از بالا رفتن به صورت چرخشی به سمت دیگر ماشین سازی سرکیسیان هدایت می شوند. در مرحله غلتاندن لباس ها به صورت مستمر دور هم می چرخند.   

 

 

استفاده منطقی از ماشین لباسشویی

 

 پیش از خرید به وجود علامت استاندارد ایمنی و برچسب مصرف انرژی دقت نمایید. موارد زیر نیز  میتوانند در انتخاب شما مؤثر باشند :

  ماشین لباسشویی باید با میزان فضایی که برای آن در نظر گرفتهاید، متناسب باشد. ماشین لباسشوییهایی که درِ آنها از جلو باز میشود معمولاً عریضترند و جای بیشتری میگیرند، اما امکان استفاده از فضای بالای آنها وجود دارد، در حالی که دستگاههایی که درِ ورودی آنها از بالا است، ماشین سازی سرکیسیان معمولاً عرض کمتری دارند و جای کمتری را اشغال میکنند، اما فضای بالای آنها بدون استفاده باقی میماند.

   باید توجه داشت که ماشین لباسشویی چه امکاناتی برای شستشو به شما میدهد، ماشین لباسشویی صنعتی امکان شستشو با آب سرد، امکان شستشو با درجة حرارت پایین آب و امکان تعیین تعداد دور آبکشی در دقیقه، از جمله امکانات مفیدی هستند که میتواند در کاهش مصرف برق ماشین لباسشویی بسیار موثر باشد.

   میزان مصرف برق ماشین لباسشویی به کارخانة سازندة آن بستگی دارد، پرمصرفترین ماشینهای لباسشویی، 5/2 کیلووات ساعت برق مصرف میکنند و کممصرفترین آنها حدود 800 وات ساعت.

  ماشینهای با محور افقی بسیار کمتر از انواع ماشینهای با محور عمودی آب مصرف مینمایند. بعضی ماشین سازی سرکیسیان  از انواع ماشینهای لباسشویی با محور افقی فقط به اندازه  بقیه آب مصرف مینمایند لذا از میزان مصرف آب دستگاه نیز اطمینان حاصل نمایید. کارایی شستشو در ماشینهای محور افقی نیز بیشتر است.

 

   نکاتی که رعایت آنها می تواند منجر به کاهش مصرف لباسشویی شود:

 بسیاری از ماشینهای لباسشویی دارای یک برنامه شستشوی اقتصادی هستند که لباسها را با کمترین آب، پودر و حرارت ممکن میشوید ماشین لباسشویی صنعتی و مصرف برق دستگاه را کاهش میدهد. تا حد امکان از این برنامه و یا از برنامة شستشو با آب سرد استفاده کنید. کم کردن درجة حرارت آب برای شستشو، مثلاً از 90 درجه به 60 درجه نیز به میزان 10-15 درصد از مصرف برق میکاهد. درجة حرارت 90 درجه را معمولاً فقط برای لباسها ماشین لباسشویی صنعتی و پارچههای سفید و بسیار کثیف به کار میبرند. لکهگیری لباسها، در اغلب موارد به شما این امکان را میدهد که از برنامههای با آب سرد یا آب 40 تا 60 درجه استفاده کنید.

   لباسهای خیلی کثیف و با رنگهای روشن را از لباسهایی که رنگهای تیرهای دارند و کمتر کثیف شدهاند تفکیک کنید و آنها را بطور جداگانه شستشو دهید.

 

 فیلتر و دهانة پودر را بطور منظم تمیز کنید. توجه داشته باشید که تمیز کردن ماشین لباسشویی به کاهش مصرف برق ماشین لباسشویی صنعتی و افزایش عمر مفید آن کمک میکند.

2- استفاده منطقی از ماشین لباسشویی

 RefahiMc Company

 پیش از خرید به وجود علامت استاندارد ایمنی و برچسب مصرف انرژی دقت نمایید. موارد زیرماشین سازی سرکیسیان  نیز  میتوانند در انتخاب شما مؤثر باشند :

  ماشین لباسشویی باید با میزان فضایی که برای آن در نظر گرفتهاید، متناسب باشد. ماشین لباسشوییهایی که درِ آنها از جلو باز میشود معمولاً عریضترند و جای بیشتری میگیرند، اما امکان استفاده از فضای بالای آنها وجود دارد، در حالی که دستگاههایی که درِ ورودی آنها از بالا است، معمولاً عرض کمتری دارند ماشین لباسشویی صنعتی و جای کمتری را اشغال میکنند، اما فضای بالای آنها بدون استفاده باقی میماند.

   باید توجه داشت که ماشین لباسشویی چه امکاناتی برای شستشو به شما میدهد، امکان شستشو ماشین سازی سرکیسیان با آب سرد، امکان شستشو با درجة حرارت پایین آب و امکان تعیین تعداد دور آبکشی در دقیقه، از جمله امکانات مفیدی هستند که میتواند در کاهش مصرف برق ماشین لباسشویی بسیار موثر باشد.

   میزان مصرف برق ماشین لباسشویی به کارخانة سازندة آن بستگی دارد، پرمصرفترین ماشینهای لباسشویی، 5/2 کیلووات ساعت برق مصرف میکنند و کممصرفترین آنها حدود 800 وات ساعت.

  ماشینهای با محور افقی بسیار کمتر از انواع ماشینهای با محور عمودی آب مصرف مینمایند. بعضی از انواع ماشینهای لباسشویی با محور افقی فقط به اندازه  بقیه آب مصرف مینمایند لذا از میزان مصرف آب دستگاه نیز اطمینان حاصل نمایید. کارایی شستشو در ماشینهای محور افقی نیز بیشتر است.

 

   نکاتی که رعایت آنها می تواند منجر به کاهش مصرف لباسشویی شود:

 بسیاری از ماشینهای لباسشویی دارای یک برنامه شستشوی اقتصادی هستند که لباسها را با کمترین آب، ماشین سازی سرکیسیان پودر و حرارت ممکن میشوید و مصرف برق دستگاه را کاهش میدهد. تا حد امکان از این برنامه و یا از برنامة شستشو با آب سرد استفاده کنید. کم کردن درجة حرارت آب برای شستشو، مثلاً از 90 درجه به 60 درجه نیز به میزان 10-15 درصد از مصرف برق میکاهد. درجة حرارت 90 درجه را معمولاً فقط برای لباسها ماشین لباسشویی صنعتی و پارچههای سفید و بسیار کثیف به کار میبرند. لکهگیری لباسها، در اغلب موارد به شما این امکان را میدهد که از برنامههای با آب سرد یا آب 40 تا 60 درجه استفاده کنید.

مجتمع تولیدی ماشین سازی سرکیسیان با بیش از نیم قرن تجربه در تولید ماشین آلات صنعتی و لنژری (رختشویخانه) با کیفیتی برتر از مشابه خارجی و تنها تولید کننده ماشین های لباسشویی صنعتی تمام اتوماتیک مدلMTR در اندازه ها و ظرفیت های بالا تک درب و دو درب بهداشتی مجهز به سیستم آبگیر، کنترلر هوشمند PLC جهت کنترل رطوبت البسه و صرفه جویی انرژی و شوینده ها آماده مشاوره و همکاری در خصوص طراحی ، اجرا و ساخت فضای لنژری ، ماشین لباسشویی صنعتی بازسازی تجهیزات لنژری با استانداردهای جهانی و فن آوری روز دنیا میباشد.

   لباسهای خیلی کثیف و با رنگهای روشن را از لباسهایی که رنگهای تیرهای دارند و کمتر کثیف شدهاند تفکیک کنید و آنها را بطور جداگانه شستشو دهید.

 فیلتر و دهانة پودر را بطور منظم تمیز کنید. توجه داشته باشید که تمیز کردن ماشین لباسشویی به کاهش مصرف برق و افزایش عمر مفید آن کمک میکند.

منبع:

 

ماشین های لباسشویی صنعتی ، ماشین لباسشویی صنعتی

 

 



:: برچسب‌ها: ماشین سازی سرکیسیان , سرکیسیان , لباسشویی صنعتی , ماشین های لباسشویی صنعتی , ماشین لباسشویی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 790
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

برق ساختمان و نکات آن

برق ساختمان , سیمکشی ساختمان , سیم کشی ساختمان , سیستم های اعلان حریق , دوربین مداربسته , دزدگیر , آیفون صوتی , آیفون تصویری , برق کشی ساختمان

برق ساختمان شامل مباحث و سرفصل های بسیار زیادی می باشد که یکی از آنها برق کشی یا سیم کشی ساختمان می باشد . در کل برق کشی به تامین انرژی الکترسیته (برق) اعم از تک فاز یا سه فاز با ولتاژ های متفاوت و همینطور ایمن ایرسا آمپرهای مختلف به محل  مورد نظر یا دستگاه مربوطه می باشد . گاهی اوقاط به خاطر حفاظت از مدار و تجهیزات مورد استفاده و یا مصرف کننده برق نصب یک تابلو برق ضروری می باشد .

برق کشی در ساختمان های مسکونی و اداری  همچنین در مکان های برق ساختمان  صنعتی بسیار متفاوت می باشد از جمله موارد ایجاد این تفاوت ها ک ه در آن تاثیر گذار است می توان به موارد زیر اشاره کرد :

مقدار ولتاژ : اندازه ولتاژ گذری از کابل های برق مانند 400 ،220،6000 ولت

مسافت برق کشی(M) : مقدار مسافت کار شده بسیار تائثیر گذار می باشد چرا که ایمن ایرسا برای جلوگیری از افت ولتاژ بایستی از دستگاه های همچون بانک خازن یا افزایش دهنده های ولتاژ مانند ترانس استفاده نمود .

مقدار آمپر(A) : با توجه مقدار جریان برق استفاده شده برق ساختمان در دستگاه هدف بایستی ایمن ایرسا کابل برق مورد نظر را از نظر شماره و تعداد  در برق کشی بررسی نمود .

نوع برق کشی(Wiring type) : تک فاز و سه فاز بودن آن می باشد

سیستم اعلام سرقت

شامل اجزای اصلی:

آژیر و چراغ گردان و بلندگوی 9 اهمی

آشکارسازهای حرکت

پانل اصلی

و ممکن است اجزای اضافی دیگر هم داشته باشد.

آژیر و چراغ گردان در خارج از محیط طوری که از خیابان دید داشته باشد سیمکشی ساختمان نصب می شود.در هنگام نصب دقت لازم را بکار ببرید تا زیاد در معرض باد و باران قرار نگیرند. برای کابل کشی هم می توان از یک کابل مسی با شماره پنج دهم استفاده کرد.

آشکارسازهای حرکت در زمانی که حرکتی را تشخیص دهند فعال می شوند. بهترین مکان برای نصب، ایمن ایرسا ورودی ها و مکان هایی است که ورود به داخل ساختمان امکان پذیر است. اشکار ساز ها را طوری قرار دهید که بیشترین دید را داشته باشد.

پانل اصلی را دور از دسترس و در مکانی امن قرار دهید. برای پانل اصلی حتما برق اضطراری ایمن ایرسا تعبیه شود تا در صورت قطع شدن برق فعال بماند.

سیستم اعلام سرقت

 

دوربین مدار بسته

برای نظارت و امنیت بیشتر دوربین های مدار بسته برای هر خانه توصیه می شود. در حین ایمن ایرسا سیم کشی ساختمان بایستی کابل کشی دوربین و برق رسانی به آن مد نظر گرفته شود. بهتر است برای دوربین های مدار بسته از کابل شبکه cat 5 / cat6 استفاده شود ، به این خاطر که دوربین های شبکه قابلیت انعطاف پذیری بیشتر و کیفیت بهتری ایمن ایرسا را ارائه می دهند.

 

دوربین مدار بسته

 

هوشمند سازی (اتوماسیون)

با هوشمند سازی خانه می توانید کنترل طیف وسیعی از وسایل ایمن ایرسا  برقی و روشنایی را در دست داشته باشید . متداول ترین نمونه از هوشمند سازی می توان کنترل سیستم مدیریت روشنایی اشاره کرد. سیستم کنترل روشنایی هوشمند بایستی توسط یک متخصص واجد شرایط نصب شود. کابل کشی تنها یک عنصر است و بدون تجهیزات و برنامه نویسی شما نمی توانید حتی یک نور را کنترل کنید.

منبع:

برق ساختمان | طراحی و اجرای پروژه های برق ساختمان | ایمن ایرسا



:: برچسب‌ها: برق ساختمان , سیمکشی ساختمان , سیم کشی ساختمان , سیستم های اعلان حریق , دوربین مداربسته , دزدگیر , آیفون صوتی , آیفون تصویری , برق کشی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

تمامی نکات لازم برای انتخاب هاست مناسب



هاست در اصطلاح، به سرور، یا کامپیوتری گفته می شود که توانایی ذخیره و نگهداری فایل های وب سایت شما را دارا می باشد. این فایلها می توانند صفحات وب سایت، عکسها، فایلهای CSS، جاوا اسکریپت و یا هر هاست پربازدید نوع فایل دیگری باشند.

در عمل، بسیاری از شرکت هایی که خدمات ثبت دامنه را خرید هاست انجام می دهند، خرید هاست هاست باز خدمات هاست نیز ارائه می دهند. ولی لزوما این به آن معنا نیست که شما پس از ثبت دامنه، بایستی حتما هاست نیز هاست باز خریداری نمایید. بسیاری از مواقع، یک دامنه خریداری می شود ولی بنا بر دلایلی از آن استفاده خرید هاست نمی شود.

فرق هاست ایران با هاست خارج در چیست؟
هاست های ایران به دلیل وجود سرور ها داخل کشور، سرعت هاست باز نمایش بالاتری دارند که خیلی محسوس نمی باشد.
webhosting
همچنین چنانچه از نرم افزار هایی نظیر ویبولتین نال شده استفاده می کنید، هاست باز پیشنهاد ما استفاده از سرور های داخل ایران است زیرا تحریم نمی باشد.

هاست های خارج به دلیل امکانات بیشتر در دیتاسنترهای خارجی ترافیک هاست باز و پهنای باند بیشتری در اختیار شما قرار می دهد،به دلیل سرعت بالاتر سایتهایی که روی سرورهای خارج ایران میزبانی می شوند، در خارج خرید هاست از ایران و همچنین پایداری بیشتر آنها معمولا این سایتها رتبه بهتری در موتورهای جستجو و الکسا بدست می آورند.



در صورتي که پهناي باند ماهيانه اختصاص يافته به خرید هاست سايتم تماماً مصرف شود ، هاست باز و یا حجم وبسایتم تکمیل شود چه اتفاقي براي سايتم خواهد افتاد؟
این موضوع به شما اطلاع رسانی می شود ، تا جهت ارتقا هاست به بسته بالاتر اقدام کنید.دراینصورت اطلاعات سایت شما هیچ تغییری نمیکند.



سیستم عامل سیستم بنده ویندوز است، ایا مشکلی ندارد از هاست لینوکس استفاده کنم؟
خیر، هیچ مشکلی وجود ندارد و این موضوع کلا بی ارتباط است و شما با استفاده از هر سیستم هاست باز عاملی(ویندوز،اندروید،لینو�  �س و…) می توانید از هاست لینوکس استفاده کنید.



بنده از جای دیگری هاست خرید کرده ام، بدلیل نارضایتی خرید هاست ، میخواهم هاست خود را از هاست باز تهیه کنم،ایا امکان انتقال وجود دارد؟
بله، مشکلی وجود ندارد و انتقال توسط همکاران ما انجام خواهد شد.
منبع:
هاست , خرید هاست, هاست پربازدید



:: برچسب‌ها: هاست , خرید هاست, خرید هاست پربازدید, هاست نامحدود, خرید هاست ارزان ، خرید هاست لینوکس ، فروش هاست ، هاست لینوکس ،سرور مجازی ، سرور اختصاصی و هاست دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

ترخیص کالا در ایران

ترخیص کالا در ایران به مفهوم آماده سازی و ارائه اسناد و مدارکی از جمله مجوزات لازم جهت ترخیص کالا نظیر مجوزهای ترخیص کالا مانند مجوز استاندارد، مجوز بهداشت، مجوز وزارت ارشاد و کانون پرورش فکری کودکان، مجوز سازمان انرژی اتمی، مجوز وزارت ارتباطات و مخابرات، مجوز مبارزه با مواد مخدر، مجوز قرنطینه مرزی و مجوز قرنطینه نباتی و البته مجوز وزارت راه که به کلیه کالاهایی که با ناوگان غیر ایرانی به حمل و نقل بین المللی خود پرداخته باشند (شامل 10% کرایه حمل کالا) تعلق می گیرد را شامل می شود. ترخیص کالا  بهروش سریع  همچنین شامل حمل و ارسال کالا به مقصد نهایی درون مرزی می باشد. بسیاری از ترخیص کار ان در حوزه هایی چون صنایع فلزی، شیمیایی و ماشین آلات و مواد اولیه به تخصص رسیده اند. ترخیص کاران معمولا در گمرکات بنادر و فرودگاه ها و یا مناطق آزاد ترخیص کالا  متمرکز و مستقر می شوند.

شایستگی های مورد نیاز جهت حق العمل کاری در ترخیص کالا

کارت حق العمل کاری توسط گمرک ایران صادر می شود این کارت جهت اخذ شامل یک سری الزامات حمل و نقل بین المللی می باشد .که از آن جمله پذیرش در آزمون این سازمان می باشد از شرایط پذیرش کارت حق العملکاری به مواردی نظیر اینکه ترخیص کالا باید شهروند ایران باشد و با حداقل سن 25 سال در سازمان های دولتی مشغول به کار نباشد.

کارگزار گمرکی باید به جداول تعرفه های گمرکی آشنا باشد که خود لیست هایی جهت ارائه، میزان حقوق گمرکی و سود بازرگانی و قواعد و قوانین دولتی برای وارد کنندگان بهروش سریع و دیگر الزامات تجارتی را دارا می باشد.

 

جهت ترخیص کالا توسط شرکت های ترخیص کار نیازمند ورود اطلاعات مربوط به ترخیص کالا هویت صاحب کالا و نماینده ی آن جهت اظهار به گمرکات و تعیین ارزش کالای وارداتی به سیستم هستیم. در ترخیص کالا منظور از ارزش کالای وارداتی به معنای ارزش کالا در مبدا بعلاوه نرخ کرایه حمل و بیمه کالا تا ورود به گمرک می باشد. ترخیص کالا (در صورت پرداخت شدن هزینه های دیگر نیز در تعیین ارزش گمرکی کالا اضافه می شود که شامل: ظروف و بسته بندی، هزینه های طراحی و هزینه حقوق مالکیت بهروش سریع معنوی می باشد )

تخصیص کوتاژ با توجه به مدت اعتبار کابوتاژ کالا به گمرک مقصد می باشد (تا سه ماه بهروش سریع بعد از انقضای کابوتاژ کالا اگر گواهی نامه ی گمرک مقصد از طرف صاحب کالا که خود  نشان دهنده ورود کالا است ارائه نشود، کالا به مقصد نرسیده استنباط می شود.) در این مرحله تشخیص مسیر گمرکی جهت ترخیص کالا به روش سیستمی صورت می گیرد که شامل دریافت ترخیص کالا کوتاژ ترخیص کالا می شود، کوتاژ در واقع کد شناسایی برای ترخیص کالا و اظهارنامه می باشد.

باید توجه کرد کالایی که ترخیص قطعی نشده برای گمرک ترخیص کالا در عوض وثیقه ای برای مطالبات گمرک چه در خصوص ترخیص کالای مورد بحث و چه در خصوص مطالبات معوقه ی حاصل از ترخیص کالاهای از پیش صورت بهروش سریع گرفته می باشد.

بر مبنای اظهار صورت گرفته یکی از مسیرهای سبز ، زرد و قرمز انتخاب می شود.

شرکت حمل و نقل بین المللی بهروش سریع با مسئولیت محدود با مشارکت تیمی متخصص بهروش سریع در زمینه های ترخیص  کالا ، حمل دریایی ,حمل زمینی ,حمل هوایی و ترکیبی بهترین سرویس حمل را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

در دانش و صنعت حمل و نقل بین المللی ما بر این باور هستیم که اعتماد مشتریان بزرگترین سرمایه یک شرکت تلقی می شود. بهروش سریع دریچه ای نو به دنیای تجارت را به شما تاجران عزیز نشان خواهد داد ترخیص کالا با خدمات فوق العاده ای چون جلسه رایگان مشاوره ,تخفیف کرایه حمل برای تاجران خاص ,گزارش حمل آنلاین , استعلام قیمت ترخیص کالا و حمل متفاوت و مطالعه ی آنلاین در مورد هر آنچه از تجارت باید بدانید.

منبع:

ترخیص کالا ، حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل بین المللی بهروش سریع | حمل و نقل بین المللی هوایی ، زمینی ، دریایی



:: برچسب‌ها: ترخیص کالا , حمل و نقل بین المللی , حمل زمینی , حمل هوایی , حمل دریایی , حمل ریلی , بهروش سریع ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

تبادل بک لینک به صفحات داخلی بیرونی چیست؟

 

خرید بک لینک دائمی و ایرانی  ,خرید بک لینک دائمی  , خرید بک لینک ایرانی

هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند

 بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟ بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش خرید بک لینک دائمی   رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.

دلایل زیادی برای بک لینک عمقی وجود دارند که در ادامه بررسی خواهیم کرد: اعتبار صفحه: اعتبار بک لینک شاپ صفحه اصلی شما با بک لینک های مناسب بالا رفته و موجب بهبود وضعیت شما در نتایج موتورهای جستجو خواهد شد. با این وجود بالا رفتن اعتبار صفحه اصلی به تنهایی اعتبار دامنه شما را افزایش آنچنانی نخواهد داد و نیاز است تا صفحات خرید بک لینک دائمی   داخلی سایت نیز اعتبار بالایی داشته باشند. با بک لینک مناسب به صفحات داخلی و افزایش اعتبار آنها اعتبار دامنه شما رشد چشمگیری خواهد داشت. تنوع: اگر شما فرضا 100 بک لینک از سایتهای مختلف به صفحه اصلی خود داشته باشید ممکن است موتورهای جستجو به شما بک لینک شاپ مشکوک شده و بک لینک های شما را غیرطبیعی تشخیص دهند. این امر موجب اسپم شناخته شدن سایت خواهد شد بخصوص اگر بک لینک ها در زمان کوتاهی به سایت شما وارد شوند. به همین دلیل بهتر است که لینک های ورودی به سایت خرید بک لینک دائمی   شما بین صفحات تقسیم شوند تا تنوع مورد نیاز موتور جستجو بک لینک شاپ را دارا باشد. ارتباط موضوعی: فرض کنید که یک بازدیدکننده از بک لینک شما با “عنوان مقایسه آیفون 4 و گالکسی 3″ به سایت شما وارد شود و لینک به صفحه ای منتهی شود که در آن با اطلاعاتی از تعداد زیادی گوشی های موبایل مواجه شود، به احتمال زیاد از سایت شما خارج شده و ضریب خروج از سایت شما افزایش می یابد و اعتبار سایت شما را کاهش خواهد داد. خرید بک لینک دائمی   ولی با هدایت بک لینک به صفحات داخلی و خاص میتوانید بیش از پیش توجه بازدیدکنندگان را جلب کنید. همچنین میتوانید بک لینک هر صفحه را در محیطی مرتبط با موضوع آن قرار دهید.

تولید محتوای شگفت انگیز (مقالات مفید، اینفوگرافیکها، راهنماها و …) خرید بک لینک دائمی   میتواند بطور طبیعی برای شما لینک جذب کند. گاهی دیده میشود که بعضی از نویسنده ها محتوایی انتشار میدهند و از طریق آن بیش از ۲۰۰ لینک دریافت میکنند. اما به چه دلیل دیگران قادر نیستند چنین محتوایی تولید کنند؟ راز موفقیت محتوا نویسان حرفه ای در چیست؟ مهمترین فاکتور در نوشته های حرفه ای، ماندگاری آنها و قابل استفاده بودن آنها برای زمان طولانی است. اگر محتوای شما تاریخ مصرف بسیار بک لینک شاپ کوتاهی داشته باشد نمیتوانید انتظار داشته باشید که پیوسته برای شما لینک جذب کند. به روزرسانی محتوا باید با هدف سرمایه گذاری روی محتوای مناسب و فراهم آوردن یک تجربه مثبت برای مخاطب انجام شود. بنابراین ضروری است که محتواها همراه با اطلاعات گرافیکی مناسب، چک لیستهای خرید بک لینک دائمی   مفید و پاداشهای کوچک (مانند یکPDF، یک راهنمای کوتاه، دسترسی به بخشی جذاب و…) برای جذب لینک همراه شود.

ابتدا تصمیم بگیرید که با کدام روش بازاریابی محتوا بک لینک شاپ (کتاب الکترونیک، راهنما، چک لیست، ویدئو ،…) میخواهید کار را شروع کنید. لیستی از جامعه هدف خود تهیه کنید. این لیست میتواند شامل اشخاصی باشد که محتوای مربوط به حوزه فعالیت شما منتشر میکنند. سپس با روشهایی مانند مشارکت در بحثها در وبلاگ آنها، عضویت در کانالهای اجتماعی آنها و… تلاش کنید تا ارتباط خود را با آنها نزدیکتر کنید. سپس پس از انتشار یک مطلب به افرادی که با آنها ارتباط برقرار نمودید ایمیل بزنید و از آنها بخواهید بک لینک شاپ در صورت تمایل لینک شما را انتشار دهند.

هدف نهایی تولید لینک این است که شما در جامعه هدف خود به فردی (سایتی) شناخته شده تبدیل شوید. این شناخت را میتوانید توسط انتشار نقل قول هایتان در دیگر سایتها و نشریات مرتبط بدست آورید. اما چگونه میتوانید این موقعیت را بدست آورید تا دانش و هوشمندی خود را به دیگران نشان دهید؟ بطور واضح باید از دیگر سایتها و نشریات بخواهید بک لینک شاپ تا این کار را برای شما انجام دهند.

برای شروع با وبسایتهای کوچکی که در زمینه مرتبط با شما فعال هستند خرید بک لینک دائمی   و با آنها ارتباط برقرار کردهاید، شروع کنید. وبسایت هایی را بیابید که در زمینه فعالیت شما، به طور منظم با وبلاگ نویسان دیگر مصاحبه انجام میدهند و تلاش کنید با انها ارتباط برقرار کنید. اگر در شبکه های اجتماعی فعال هستید میتوانید گروه هایی تشکیل داده و از مسئولان این سایتها دعوت کنید تا در گروههای شما عضو شوند. به خاطر داشته باشید که تامین کنندگان محتوا برای سایتها معمولا خرید بک لینک دائمی   به دنبال راه کارهایی هستند تا کار خود را آسانتر کنند. بنابر این میتوانید از آنها بخواهید تا در مطالب خود نقل قولی از شما را انتشار دهند.

سئو: زمانیکه تمام بک لینک های خود را به صفحه اصلی وارد کنید حداکثر در دو بک لینک شاپ یا سه کلمه پیشرفت تبادل لینک خواهید داشت ولی با استفاده از صفحات داخلی میتوانید تا حد زیادی گستردگی کلمات کلیدی خود را افزایش دهید. برای هر کلمه کلیدی شما صفحه مجزایی در نتایج جستجو خواهید داشت و به این ترتیب ضریب خروج سایت شما به شدت کاهش می یابد.

 منبع:

خرید بک لینک دائمی و ایرانی  ,خرید بک لینک دائمی  



:: برچسب‌ها: خرید بک لینک دائمی و ایرانی ,خرید بک لینک دائمی , خرید بک لینک ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد